29.11.10

- 15

Dagens väderleksrapport; huisit kallt..brrrr! men lots of love in the air. ahww <3

Har hunnit med en hel del sen jag senast skrivit. Blev väl omskött av farmor som bl.a. bjöd på risgrynsgröt, hemgjorda köttbullar, yllesockor samt konjak (obs! bjöd ej på allt samtidigt). Sedan åkte vi på äventyr till landet där det var KALLT (eller nåjaa, 18 grader inomhus, men det känns kallt efter att ha bott i en lägenhet med konstant 25 grader där man vandrar omkring i skjorts och t-skjorta året runt). Marcus var i vinter heaven, han fick skotta snö, kasta snöbollar o allmänt fjanta sej o han tyckte det var fantastiskt då termometern visade -14. Jag var kanske int lika excited.

På fredag kväll blev det middag hos L&J tillsammans med goda vänner o igår träffade vi N som jag int sett på över 1 år (kan int fatta att tiden gått så snabbt!!). Det var fantastiskt roligt att catch up med N och synd att vi missar S med en dag (vad hemligt det låter ;). Vi åt en god lunch på Ysi bar och gjorde sedan en snabb instickare på M:s födisfest. Därefter blev det Memphis i Kampen o träff med min syster + massa andra. Vi hade fått biljetter till den här mannens keikka av min syster i julklapp


och spenderade resten av kvällen i Circus. Idag blev det massivt lillajuls firande med pepparkaks bakning, jultårtor, glögg, risgrynsgröt med mammas bästa fruktsoppa samt diverse julmusik. Min julfiilis ligger nu på topp men kommer antagligen att avta ju längre söderut vi befinner oss på jordklotet.

Ännu en dag hinner vi 'njuta' av snön o kylan.

No comments:

Post a Comment