24.7.11

Nu har vi flyttat!

Jess! Vi har äntligen flyttat. Bort från jobbiga grannar o superkall lägenhet.
Vi flyttade största delen av sakerna på torsdan. Hade världens värsta flyttväder dock, ööööösregn hela dagen. Tacka vet jag gummistövlar! Men kallt var det o nu har jag blivit flunssig, har galet ont i halsen o snuva. :(

Hej då Regent street / Redfern (där vi bodde alltså).

Gjorde annars världens dundertabbe (som dom säger i sverige) förra natten. Trodde att jag hade jobb, med start 3.45 så jag steg upp klockan 2, cyklade till jobbet i kölden, bytte om till jobbkläder, gick in på kontoret och satte mej där. Efter 10 minuter insåg jag att ingen annan tycks komma på jobb, så jag kolla mitt jobb schema. Där stod det ju att jag har ledigt idag, inge jobb, nada. Dom hade tydligen ändrat detta på fredagkväll o skickat email till alla om att int komma på jobb. Men jag kollade ju INT mina mejl igår. Kill me now.

No comments:

Post a Comment