18.10.10

Min första blogg EVÖR!

Hej och välkommen till min blogg!
Nu e det dax, tänkte jag, att dela med mej av mitt liv via datorns underbara värld. Här kommer jag att ÄRLIGT skriva om mitt liv samt dela med mej av min syn på världen. Så om jag skall vara rikigt ärlig måste jag genast erkänna att jag egentligen börjat blogga för att jag e LAT. Jep, lat.
Det e nämligen så att jag skall flytta till andra sidan jordklotet snart. Eftersom jag redan bor en bit ifrån mina nära o kära vill jag gärna dela med mej av flytten så att alla kan vara up-to-date med vad jag gör/ vilket land jag befinner mej i/ att jag ännu lever osv. Har hittills försökt förmedla denna information via e-mail och skype men det blir så hurja jobbigt ibland att skriva individuella e-mail till alla. Därför tänkte jag slå 100 flugor i en smäll och updatea min status här på bloggen istället, tadaa!  (Kommer nog att fortsätta använda skype o annat i framtiden också men nu kan ni liksom FORTARE få reda på vad jag sysslar med..)


Bloggen kommer antagligen mest att handla om min o Marcus flytt till Sydney, Australien. Det e ju tänkt att vi skall bosätta oss i Sydney i mitten på januari nästa år. Men vi har en lång och krokig väg framför oss (literally!) som jag gärna delar med mej av. Ska också poängtera att jag skriver på svenska till en början men kommer senare att ändra språk till engelska. Detta endast på grund av att jag int varit heelt ärlig på jobbet och int vill att någon av min engelskspråkiga kollegor läser detta. Så bli inte förvånad om jag i något skede byter språk!

ENJOY!! :)

No comments:

Post a Comment