25.10.10

Söndagsfotis

Marcus e i Liverpool med en kompis och kollar in de här grabbarna




Dom åkte till Liverpool redan igår så jag har fått ha lägenheten helt för mej själv hela veckoslutet. Liverpool spelar mot Blackburn idag på eftermiddan, tänkte kanske själv också se matchen via datorn. Jag fråga Marcus vilket lag han hejar på och han svara att officiellt Liverpool men i hemliget Blackburn.. Han sku vilja att Liverpool vinner då det är deras hemmamatch men han sku också vilja se Blackburn vinna för deras kapten är från Nya Zeeland. Antar att oavgjort e den bästa utvägen.
Tror att jag skall sätta på matchen nu, men bara se så där med ett öga medan jag gör andra, mera viktiga saker. Den engelska fotbollsligan hör int till mina favoritsysselsättningar på en ledig söndag.

No comments:

Post a Comment