26.9.11

Hola!

Ja, ja. Jag vet att jag int skrivit på länge men nu skall jag updatera!

Senast jag skrev så hade vi just kommit tillbaka från loman i Hunter Valley vilket känns som en eeevighet sedan. Vi åkte ju alltså dit för att fira min 28-årsdag 21-årsdag! Mera födisfirande blev det följande fredag då jag o en min jobbkompis Shameran ordnade födismiddag tillsammans. Vi bokade bord på Mexicanska restaurangen Cafe Pacifico i Darlinghurst o bjöd in lite vänner. Fiesta!!

min kompis Shameran som fyllde 27  21!
Lin och Damien
Cafe Pacifico
vi drack sangria förstås!
och åt små, söta taco"pizzan"
det hängde serpentiner från taket..
vi drack tequila
och åt mera mat..
vi drack mera tequila
..vi åt mera mat. osv..
lite sangria emellanåt
sen drack vi (tydligen) corona..
vi hittade nya accessoarer
vi hade födiskaka förstås!

sen blev det nattklubb i Kings Kross för hela slanten.

No comments:

Post a Comment