26.8.11

Våren är här!

Nu tänker jag deklarera att VÅREN HAR KOMMIT. :) 
Det var 23 grader varmt idag, jag solade i bikini igår, jag har sett fjärilar, bin o andra flygande kräk i luften osv osv. Någon kanske tycker att det låter som sommar, men nej. Sommaren här e ganska tropisk, det här e definitivt vår.
Våren o den varma solen har gjort att jag fått spring i benen o hittat ny energi. Har varit ganska flunssig de senaste månaderna o int riktigt haft ork att träna men nu blir det andra bullar! Vi har flyttat liiiite närmare stranden o jag har nu i två dagar cyklat till Coogee (stranden) ca. 30min, sedan gått längs havet till en annan strand (Tamarama) o tillbaks  + cyklat hem. Detta hela tar ungefär 2 timmar 15 min. Strandvägen som jag gått e helt ljuvlig med en massa små stigar o jättefin utsikt. Jag hade telefonen med idag o tog lite bilder på vägen.

Coogee boulevard
Bondi beach skymtar där borta
Gravgård med havsutsikt... .

3 comments:

  1. Dendär promenadvägen är helt ljuvlig! Vi vandrade den en dag under vår bröllopsresa!

    Kram Linnea

    ReplyDelete
  2. Fina bilder. Här är hösten på kommande med regn och rusk.

    ReplyDelete
  3. domhär bildena janis, dom gör ju att tiden går lite långsammare här då man räknar ner dagarna till 2.1.2012... och trädbilderna.

    ReplyDelete