21.3.11

Boooring

Jag har tråkigt. Det e tredje dagen som jag har ledigt o tredje dagen som det regnar. Hmpff!
Har redan tvättat lakan idag samt städat hela lägenheten under veckoslutet. Vad skall jag göra nu då??
Jag gjorde också ett litet personlighets test på nätet här

Resultatet blev att jag är en "Social realist" samt att följande yrken passar mej;

Home economics, nursing, teaching, administrators, child care, family practice physician, clergy, office managers, counselors, social workers, bookkeeping, accounting, secretaries, organization leaders, dental assistants, homemakers, radiological technologists, receptionists, religious educators, speech pathologists.

Ganska varierande yrken. Men stämmer delvis för jag har faktiskt jobbat med administration samt reseptionist. Undrar vad en homemaker gör..?

Nu far jag ut på lenk för det sluta just regna! Yess!

No comments:

Post a Comment