21.2.11

Bättre talande svenska folket

Neej, ja skoja bara! Vi e inget bättre folk än någon annan. Men ja, idag börjar jag skriva på svenska igen. Som jag skrev förut så har jag börjat tänka på engelska och känner ingen här som jag kan tala svenska med. Dessutom tycker jag att det e roligare att skriva på svenska för då kan jag uttrycka mej exakt som jag vill (på engelska blir det alltid så stelt på någå sätt..).
Jag köpte en sån här i Finland
Ett silikon tangentbord som man kan rulla ihop så att det int tar mycke uttrymme i väskan. Men desto viktigare e att det har å,ä och ö knappar, vilket min läppäre från england inte har. Tyvärr tycks det int funka med min dator, ingenting händer då jag kopplar in det. Så nu sitter jag här och copy pastar de svenska vokalerna vilket inte e så praktiskt. Måst försöka komma på nån bättre lösning...
 

No comments:

Post a Comment