26.2.11

Lördag

Skulle gå till Broadway (ett köpcentrum) för att föra min nya arbetskjol och klänning att förkortas hos skräddare. Kom hem med detta

Ja, jag passade på att inhandla några saker då jag endå var i shopping mallen. Köpte ett 10xbusskort för jobbresorna nästa vecka, SPF30+ solcreme för ansiktet (absolut nödvändigt här!) samt det bästa shampot som finns - Tigis Dumb Blonde. Kastrullen behöver jag ikväll då jag skall laga makaronilåda. Likaså ketchup. D vitamin har jag redan länge tänkt köpa, läste också för nån tid sedan i Amerikanska Vouge att D vitamin e "the current star of the vitamin world". Jag äter just inga vitamintillskott förutom the occasional Berocca poretabletti så får se hur tabletterna inverkar.

Ikväll blir det fest o några sånhäna!


24 stycken närmare bestämt. Men tror int att vi kommer att dricka alla. För vi har rose vin också! ;)

No comments:

Post a Comment